close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על הכנת הקרקע לדשא סינטטי

מערכת שורשז תמוז, תשפא17/06/2021

הכנת קרקע לדשא לסינטטי היא פעולה חשובה שתשפיע על רמת הקישור של הדשא לקרקע

תגיות:
הכנה של הקרקע עבור הנחה של דשא מלאכותי זו פעולה חשובה מאין כמותה. כאשר אתם מכינים את הקרקע בצורה הטובה ביותר, כך תוכלו ליהנות ממראה טוב ורענן של דשא כמעט אמיתי לחלוטין.

בחירה של דשא סינטטי היא בעיננו הבחירה הנכונה ביותר המשלבת בין הרצון הטבעי של רבים להתהדר במרבדים של דשא ירוק מול הקושי הטכני הכרוך בתחזוקה של פריט מהסוג הזה. עוד רבים טועים לחשוב כי דשא סינטטי נראה מלאכותי וכי אין בעיה לזהות אותו ככזה, עלינו לציין כי בשנים האחרונות אנחנו יודעים לייצר דשא סינטטי איכותי הנראה ממש כמו דשא אמיתי
די בקלות.

איכות היא דבר חשוב בתחום. כך שאנחנו בטוחים כי ניתן לייצר עבורכם מראה טבעי במחירים משתלמים במיוחד. אבל אין מה לעשות, את האיכות הטובה ביותר תוכלו לקבל מכך שפשוט תיישמו את כל כללי התחזוקה וההנחה הנכונים עבור דשא סינטטי.

מה צריך לעשות לפני שמניחים דשא סינטטי
מטבע הדברים הדבר החשוב ביותר בתהליך הנחה של דשא סינטטי הוא התהליך המקדים. בסופו של יום אנחנו הרי מדברים על מרבדים של דשא המונחים על אדמה, כך שאנחנו צריכים לשים לב כי מדובר על אדמה ישרה, כזו שלא תפגע בתהליך החיבור של הדשא הסינטטי לאדמה וכן הלאה.

מה השלבים אותם יש לבצע בתהליך של הנחה של דשא סינטטי:
1. ריסוס: אתם לא רוצים למצוא את אותו דשא סינטטי שהנחתם מתחיל להתעוות משום שצומחים תחתיו צמחים שלא תכננתם שאכן יגדלו שם. הפתרון לכך פשוט, להדביר. שימו לב כי לאחר תהליך הדברה יעברו בערך עשרה ימים עד שתוכלו לשוב לתהליך של הנחת דשא סינטטי.
2. חיפרו באדמה עד גובה של כמעט עשרה סנטימטרים: כדי שדשא סינטטי יראה טוב ולא כמו שטיח המעוצב בצורה של דשא, הדבר הנכון לעשות הוא לחפור עד גובה של עשרה סנטימטרים מתחת לקו המרצפות בגינה או בבית, במקרה של מרפסת, כדי שאותו דשא סינטטי מאין ימשיך את קו הרצפה.
3. הניחו משטח מיוחד המיועד לאחזקה של דשא סינטטי והדקו אותו היטב : כדי שאותו דשא סינטטי יעמוד כנדרש בלי תזוזות מיותרות, כל שעליכם לעשות הוא להדק את המצע לקרקע ולראות כיצד אותו דשא סינטטי מחזיק יפה לאורך כל הדרך באופן מושלם.
4. חברו בין שני המשטחים, משטח ההכנה והדשא הסינטטי: שימו לב כי בדרך כלל מבצעים את הפעולה על ידי דבק המתייבש במהירות יחסית.
5. הניחו את הדשא הסינטטי: זה הזמן לנקות אותו מכל הלכלוך של התהליך וליהנות מפיסת השמיים הכחולים מעליכם.
אנחנו יודעים כי תהליך יצירה של מרפסת או גינה בעזרת דשא סינטטי עלולה להיות מורכבת. לכן חשוב לנו להיות כאן עבורכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה